Akademia Komputerowa STEP! Studiujemy od 1999 roku. Wysokiej jakości edukacja komputerowa dla dorosłych i dzieci. Nie przekazujemy zbędnych informacji, lecz koncentrujemy się na stronie praktycznej – naszym celem jest przekazanie wiedzy i kwalifikacji, które pozwolą zostać profesjonalistą w wybranym kierunku.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

IT START - szkolenia komputerowe

TO SIĘ ZACZYNA

szkolenia komputerowe dla klas podstawowych

  • Podstawowe umiejętności programowania
  • Umiejętność modelowania 3D, produkcji zdjęć i materiałów wideo
  • Rozwój osobisty, trening pamięci, myślenie logiczne i analityczne
Zapisz się

Dla dzieci
8-10 lat

toy toy toy toy toy toy toy toy toy toy toy

Czego uczymy?

PAMIĘĆ
i logiczne myślenie

PAMIĘĆ i logiczne myślenie

Twoje dziecko dowie się, jak trenować swoją pamięć, koncentrację i logikę, oraz jak korzystać z smartfona w sposób korzystny.

Koncentracja i PEWNOŚĆ siebie

Dziecko zyska umiejętność skupiania się na istotnych rzeczach i poczuje się pewnie w swojej klasie.

Kompetencje przydatne w PRZYSZŁOŚCI

Twoje dziecko zdobędzie umiejętności i wiedzę, które będą mu pomocne w przyszłości.

BEZPIECZEŃSTWO sieci

Dziecko zrozumie podstawy cyberbezpieczeństwa i zauważy jego znaczenie.

IT START

Zaprojektowany z myślą o najmłodszych, kurs IT Start trwa 2 lata, podczas których Twoje dziecko stopniowo integruje się w wielopłaszczyznowy świat IT i zdobywa wiedzę na temat następujących zagadnień:

1 Rok
01
IT START
Twoje dziecko nauczy się obsługi komputera i rozwiązywania kluczowych zadań.
Umiejętność obsługi komputera lub laptopa.
Nauka obsługi systemu operacyjnego Windows, praca z obrazami, prezentacjami, plikami audio i wideo.
Praca z przeglądarkami i przydatnymi narzędziami do nauki programowania i języka angielskiego.
Nauka szybkiego pisania na klawiaturze.
program item program item
02
Zdjęcia i Youtube
Zajęcia z fotografii, wideografii i blogowania
Podstawy fotografowania.
Łatwa edycja zdjęć w programie Paint.net. Tworzenie prostych efektów fotograficznych. Poznanie zasad kompozycji.
Praktyczne zajęcia z różnych stylów nagrywania.
Prowadzenie blogów i kanałów YouTube.
Nagrywanie i przetwarzanie wideo stop-motion w Adobe Spark, nakładanie ścieżki dźwiękowej i przejść między fragmentami wideo, tworzenie pokazu slajdów z obrazów oraz dodawanie napisów.
program item program item
03
Robotyka
Programowanie i sterowanie robotem? Dla naszych uczniów nie ma rzeczy niemożliwych!
Projektowanie i programowanie robotów LEGO WeDo, budowa różnych algorytmów.
Zaangażowanie w naukę matematyki.
program item program item
04
Multiplikacja
Przygotowanie obrazu i jego dalsza animacja.
Tworzenie i korekcja obrazów. Tworzenie zespołowej wideoprezentacji.
Tworzenie emotikonów ze zdjęć.
Tworzenie zdjęć „na żywo”, historii wideo i animacji, filmów w technice stop-motion oraz okładki wideo.
Tworzenie zespołowej wideoprezentacji.
program item program item
05
Modelowanie 3D
Twoje dziecko nauczy się modelowania trójwymiarowych obiektów i prawidłowego dostosowywania oświetlenia
Tworzenie trójwymiarowych modeli różnych obiektów i umieszczanie ich w grze lub w filmie.
Nauka o przestrzeni objętości.
Rozwój wyobraźni i myślenia przestrzennego.
program item program item
06
Scratch
Twoje dziecko zdobędzie pierwsze umiejętności programistyczne i zastosuje je w swoim projekcie.
Wprowadzenie do programowania w języku Scratch.
Tworzenie fabuły i programowanie prostych gier 2D.
Programowanie ruchu postaci, ich animacja.
Tworzenie zdarzeń losowych, praca z dźwiękiem.
program item program item
01
IT START
Twoje dziecko nauczy się obsługi komputera i rozwiązywania kluczowych zadań.
Umiejętność obsługi komputera lub laptopa.
Nauka obsługi systemu operacyjnego Windows, praca z obrazami, prezentacjami, plikami audio i wideo.
Praca z przeglądarkami i przydatnymi narzędziami do nauki programowania i języka angielskiego.
Nauka szybkiego pisania na klawiaturze.
program item program item
03
Robotyka
Programowanie i sterowanie robotem? Dla naszych uczniów nie ma rzeczy niemożliwych!
Projektowanie i programowanie robotów LEGO WeDo, budowa różnych algorytmów.
Zaangażowanie w naukę matematyki.
program item program item
05
Modelowanie 3D
Twoje dziecko nauczy się modelowania trójwymiarowych obiektów i prawidłowego dostosowywania oświetlenia
Tworzenie trójwymiarowych modeli różnych obiektów i umieszczanie ich w grze lub w filmie.
Nauka o przestrzeni objętości.
Rozwój wyobraźni i myślenia przestrzennego.
program item program item
2 Rok
01
Stop motion
Tworzenie animowanych filmów za pomocą programu Filmora.
Nauka dodawania obiektów i postaci do wideo.
Dodawanie obiektów i postaci do filmów wideo.
Dodawanie efektów specjalnych: kształtów, tekstur, rysunków.
Praca z dźwiękiem w wideo.
Tworzenie poklatkowej animacji. Animacja gry.
Stworzenie finalnego projektu – wideo z różnymi efektami animacji i efektami specjalnymi.
program item program item
02
Budowa robotów
Tworzenie najnowocześniejszych robotów z różnorodnymi funkcjami.
Lego WeDo PRO. Projektowanie robotów z różnymi funkcjami: robot-traktor, robot-krab, robot-ładowacz.
Tworzenie robotów do rywalizacji w zawodach z przeciągania liny i wyścigów.
Ostateczny projekt - mistrzostwa w piłce nożnej dla robotów.
program item program item
03
Animaker
Tworzenie treści wideo za pomocą skryptów.
Tworzenie filmów w różnych stylach: blog podróżniczy, osobista wizytówka wideo, „Pięć najważniejszych faktów” na dowolny temat.
Opracowanie scenariusza i filmowanie krótkometrażówki
Stworzenie filmu na wybrany temat.
program item program item
04
Adobe Spark
Twoje dziecko dowie się jak projektować stronę internetową za pomocą Adobe Spark.
Pierwsze kroki w projektowaniu stron internetowych.
Tworzenie własnej strony internetowej wraz z logo, plakatami i zdjęciami.
Opracowanie wizytówek, zaproszeń urodzinowych oraz kolaży na różne tematy.
Zaznajomienie się z infografiką, tworzenie kolażu „Fakty o mnie".
program item program item
05
Minecraft Education
Pierwsze kroki w programowaniu przy użyciu platformy Minecraft Education.
Poznanie najpopularniejszej platformy edukacyjnej - Minecraft Education.
Opracowanie pierwszej gry z wrogimi postaciami, kryjówkami, labiryntami.
Uczenie supermocy bohaterów naszej gry.
Ostateczny projekt tworzenia gry zespołowej.
program item program item
06
Modelowanie 3D
Twoje dziecko nabierze doświadczenia w modelowaniu trójwymiarowych obiektów i kształtów.
Wprowadzenie do modelowania 3D i drukowania w trójwymiarze.
Modelowanie prostych obiektów trójwymiarowych.
Dodawanie zwierzętom supermocy: rekin ze skrzydłami, zając - siłacz.
Szkolenie z przygotowania modelu do druku.
program item program item
01
Stop motion
Tworzenie animowanych filmów za pomocą programu Filmora.
Nauka dodawania obiektów i postaci do wideo.
Dodawanie obiektów i postaci do filmów wideo.
Dodawanie efektów specjalnych: kształtów, tekstur, rysunków.
Praca z dźwiękiem w wideo.
Tworzenie poklatkowej animacji. Animacja gry.
Stworzenie finalnego projektu – wideo z różnymi efektami animacji i efektami specjalnymi.
program item program item
03
Animaker
Tworzenie treści wideo za pomocą skryptów.
Tworzenie filmów w różnych stylach: blog podróżniczy, osobista wizytówka wideo, „Pięć najważniejszych faktów” na dowolny temat.
Opracowanie scenariusza i filmowanie krótkometrażówki
Stworzenie filmu na wybrany temat.
program item program item
05
Minecraft Education
Pierwsze kroki w programowaniu przy użyciu platformy Minecraft Education.
Poznanie najpopularniejszej platformy edukacyjnej - Minecraft Education.
Opracowanie pierwszej gry z wrogimi postaciami, kryjówkami, labiryntami.
Uczenie supermocy bohaterów naszej gry.
Ostateczny projekt tworzenia gry zespołowej.
program item program item
Zobacz szczegółowy program nauczania
Program wykorzystujący podejście adaptacyjne i gamifikację.
Ucząc się u nas, rozwijasz swoje umiejętności dorosłości i samodzielności, uczysz się podejmowania decyzji, efektywnej pracy w zespole oraz tworzenia projektów. Przekazujemy praktyczną wiedzę, która jest przydatna w przyszłości, eliminując zbędne “lanie wody” i suchą teorię.
Każdy uczeń otrzymuje dziennik elektroniczny o nazwie MyStat.
MyStat to system, który umożliwia uczniowi dostęp do materiałów dydaktycznych, ocen, zadań domowych, harmonogramów zajęć i egzaminów. Rodzice ucznia również mają dostęp do dziennika elektronicznego.
Wewnętrzna waluta StepCoin
Wirtualne pieniądze, za które można kupić w wewnętrznym sklepie słuchawki, myszki, klawiatury, pendrive’y, spinnery, selfie, koszulki oraz inne przydatne rzeczy.
Zarejesteruj się

W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie dziecko bez gadżetu.

Komputery i smartfony to jednak znacznie więcej niż tylko sieci społecznościowe i gry. To także możliwość ciekawej, wciągającej nauki i zdobywania aktualnych umiejętności praktycznych.

Twoje dziecko może już teraz zrozumieć podstawy programowania, projektowania oraz tworzenia treści foto i wideo – nawet jeśli ma dopiero 7-9 lat! W rezultacie rozwija prawdziwe hobby i zaczyna rozumieć, co chce robić w przyszłości.

star star

Format i koszt zajęć

IT Start dla dzieci 8-10 lat
Trwanie:
2 lata
Harmonogram:
1 raz w tygodniu
Wiek:
8-10 lat
Czas lekcji:
W zależności od harmonogramu

Płatność w ratach

280 zł/miesięcznie
Kwota miesięczna

Płatność semestralna

273 zł/miesięcznie
Płacąc za
za sześć miesięcy: 1 365 zł

Opłata roczna:

266 zł/miesięcznie
Zgodnie z warunkami płatności
cena za rok: 2 660 zł
Przy płatności za cały kurs: zł

Efekty kształcenia

Po ukończeniu kursu IT Start Twoje dziecko nauczy się:

  • Podstawowej obsługi komputera
  • Myślenia algorytmicznego
  • Bezpiecznej pracy w Internecie
  • Podstaw programowania
  • Tworzenia animacji
  • Tworzenia programów
  • Rozwiązywania problemów logicznych i zagadek
  • Przetwarzania dużych ilości informacji
  • Przygotowania prezentacji
  • Pracy z edytorami grafiki
  • Składania i kontrolowania wirtualnego robota

Dlaczego wybierają nas?

Dostosowane metody nauki

Dzieci uczą się skomplikowanych rzeczy za pomocą prostych i jasnych przykładów, dzięki adaptacyjnemu podejściu i gamifikacji nauki.

Przydatność

Uczniowie zdobywają wiedzę, którą mogą zastosować w swoim życiu i przyszłym zawodzie.

Ciekawość

Dla nas ważne jest, aby przekazywane informacje i zadania były dla dzieci ciekawe i interesujące.

Systematyczność

Wiedza jest zdobywana i kształtowana z każdym miesiącem oraz z każdym kierunkiem studiów.

Skuteczność

Każda lekcja ma na celu osiągnięcie praktycznego rezultatu.

Uczenie się przez działanie

Uczenie się przez aktywność sprawia, że wiedza przyswaja się skuteczniej. Dziecko od razu rozumie, jak dokładnie może ją zastosować.

Zainteresowany programem?

Wyślij zgłoszenie - zadzwonimy i opowiemy o programie kursu oraz zarezerwujemy miejsce dla Twojego dziecka.

cwn-questions__gdpr_hidden

Wyślij zgłoszenie

FAQ

Ile dzieci przypada na jedną grupę?

Grupy składają się z 10-15 uczniów, dzięki czemu nauczyciel może zająć się każdym dzieckiem.

Czy mogę przyjść na lekcję próbną?

Tak, możesz zapisać swoje dziecko na lekcję próbną przed rozpoczęciem zajęć. W tym celu należy skontaktować się z sekretariatem pod numerem telefonu podanym na stronie internetowej.

Jakich konstruktorów i gadżetów używacie?

Wykorzystujemy płytki Arduino, płytki STM32, zestaw LEGO Mindstorms Education EV3, a także drukarki 3D, okulary Oculus Go VR, drony, chromakey, profesjonalny sprzęt foto i wideo oraz nowoczesne komputery.

Co mam zrobić, jeśli moje dziecko spóźni się na lekcję?

Jeśli dziecko spóźni się na lekcję, w dzienniku elektronicznym można znaleźć materiały dydaktyczne i zadania na daną lekcję, aby samodzielnie przygotować się do następnej.

Czy istnieje możliwość zmiany grupy zajęciowej?

Tak - jeśli została utworzona grupa w innym dniu lub w innych godzinach.

Jakie dokumenty są potrzebne do zapisania się na kurs?

Potrzebny będzie dokument tożsamości rodzica lub opiekuna, 1 zdjęcie dziecka w formacie 3x4 oraz potwierdzenie wniesienia opłaty w zależności od wybranego harmonogramu płatności.

Czy zadania domowe są obowiązkowe?

Praca domowa to forma praktyki. Nie jest obowiązkowa, ale jeśli chcesz, aby Twoje dziecko dobrze opanowało materiał, zalecamy jej wykonanie. W przypadku trudności z pracą domową, zawsze można poprosić nauczycieli o pomoc. Z pewnością pomogą zrozumieć zadanie.

Zacznij się uczyć

Pośpiesz się!

Dołącz do naszego kursu Grafiki 3D i odkryj świat modelowania! Zostało tylko 2 miejsca!

Czytaj więcej

Ta strona używa plików Cookies

Polityka prywatności